Julpynta med skolkritan

Vilken vinter det blev! Vårt hus ligger inbäddat i drivor av snö och plötsligt börjar julkänslorna infinna sig lite smått. Har ni gjort adventsfint hemma? Här hos oss har det inte blivit något adventspyntande alls än eftersom jag har varit däckad av förkylning och feber. Tills dess att jag orkar pallra mig upp på vinden och hämta ner stjärnor och annat kanske jag ska anamma den här idén och helt enkelt pynta lite snabbt med skolkritan på vår griffelvägg. En kul och snygg idé tycker jag!

julgran griffel

Bild: House & Home

One thought on “Julpynta med skolkritan

Kommentera

