Tävling – vinn ljuslyktor från form-re-form

form-re-form papperslyktor flinga

Hos form-re-form hittar man jättefina grafiska produkter med enkla mönster, bokstäver och siffror, bland annat dessa fina papperslyktor för värmeljus. De är tillverkade för hand av miljövänligt flamskyddsbehandlat papper. Ljusen ställer man i glasburkar, små dricksglas eller liknande där kanten går några cm upp över lågan. Lyktorna lyser med ett varmt, något svagt sken och passar därför fint i grupp.

För att delta i den här tävlingen vill vi att du tipsar om form-re-form till någon, någonstans. Det kan vara på Facebook, Twitter eller i din blogg. Eller så kan det vara på jobbet, på bussen – eller till vänner och bekanta. När du tipsat lämnar du en kommentar och berättar om ditt tipsande (gärna med en länk om det finns). Berätta även vilken av form-re-forms produkter som är just din favorit.

Tre vinnare vinner ett valfritt paket Papperslyktor.

Tävlingen pågår t.o.m fredag den 14:e december. Lycka till!

form-re-form papperslyktor jul

Bilder: form-re-form

13 thoughts on “Tävling – vinn ljuslyktor från form-re-form

  1. 1Tipsat min jobbarkompis som älskar grafiska tryck,hon föll som en fura för Dagblocksbladet!
    2.Dessa papperslycktor är min favorit, jättefina.

  2. En kollega är intresserad av grafiska mönster. Jag visade henne bla denna blogg.
    Lyktorna är i min stil.
    Monika B.

  3. 1) Har tipsat min mamma om dagblocksbladen och gett en fin vink om att jag vill ha en sådan nästa år när jag ska gifta mig🙂
    2)Min favorit är lyktorna med Dotranka på, gillar även dagblocksbladet som jag gav som tavla istället för kort till min systers bröllop🙂

  4. Delat och gillat på Facebook! alias: Petra Christensen

    Nu mitt hjärta bultar dubbelt och slår,
    tänk om jag papperslyktorna Snöflinga under granen får,
    de är så vackra och skulle lysa upp vårt hus,
    med underbara skuggor och värmande ljus!

  5. Jag har tipsat mina vänner om tävlingen🙂
    Jag skulle vilja vinna dom för att förra året pyssla jag till egna till vår altan
    som inte blev flamsäkra ;( Och det är ju inte så bra .

Kommentera

