Träffsäkra ord från Therese Sennerholt

sennerholt feel free

Ja jag vet att jag upprepat det åtskilliga gånger men jag fullkomligt älskar Therese Sennerholts grafiska tryck och det är jag definitivt inte ensam om att göra. Hennes alster är inte bara snygga, många av texterna träffar liksom mitt i prick. På vår vardagsrumsvägg hänger trycket ”Shut up” som jag köpte till mig själv i julklapp förra året och jag skulle inte ha något emot att utöka samlingen med dessa exemplar. Några tryck har funnits på min önskelista ett bra tag och nyligen kom fler produkter som väckte mitt ha-begär. Tavelväggen i vardagsrummet kommer garanterat att växa. Svårigheten är bara att välja bland alla favoriter och fortsätter Sennerholt att komma med nya läckerbitar vet jag inte var detta kommer att sluta. Tur att vi har stora väggytor och högt i tak!

sennerholt eventually

sennerholt reset

sennerholt fuck off

Bilder: Therese Sennerholt

4 thoughts on “Träffsäkra ord från Therese Sennerholt

  1. Är det även hon som har ”Do More of What Makes You Happy”? Fotade inredning förra veckan och det var mest först när jag redigerade bilderna som jag insåg att jag verkligen gillade de två tavlorna på väggen. Ska absolut kolla upp henne lite mer!

  2. Hej! Vad kommer det svartvita trycket med den snirkliga figuren ifrån till höger i bilden? Letar men kan inte hitta den!
    Mvh Ida

Kommentera

