Pepparkaksfest

pepparkakor

Det var väl fasligt vilka problem Sverige fick med pepparkakor nu då. Debatten om pepparkaksgubbarna pågår för fullt på bloggar och andra sociala medier. Vilka otroliga proportioner vissa händelser kan ta. Jag är inte helt insatt i ämnet och allt som sagts men folk verkar gilla att engagera sig i den här frågan. Det är klart att barnen ska få ha sina luciatåg ifred och låt vem som helst vara vad dom vill. Jag älskar min 3½-årige pepparkaksgubbe som inte kan bestämma sig om han vill vara just pepparkaksgubbe, tomte, stjärngosse – eller Hello Kitty.

Bilderna på det här underbara pepparkakspartyt kommer från Hostess with the Mostess. Till och med jag blir baksugen och som Viggo skulle ha sagt: Jag vill dega!

pepparkakor

pepparkakor

pepparkakor

Bilder: Hostess with the Mostess

2 thoughts on “Pepparkaksfest

Kommentera

