Kuddar, kuddar, kuddar

Jag erkänner, jag är beroende… av kuddar. Om jag tar hem en endaste kudde till skickar nog Henrik mig raka spåret till terapeuten. Han säger att vi vadar i kuddar här hemma. Jag kan väl till viss del hålla med och har bestämt mig för att hålla mig ifrån kuddköperiet… ett tag. Jag har ännu inte fått något återfall men samlar ögongodis på pinterest.

Bara en till…?

Uppdatering: Blir du också sugen på någon av dessa kuddar? Klicka på bilden eller här för att komma till kuddmappen på min sida på pinterest, klicka sedan på den kudde du är intresserad av, när den större bilden på kudden visas klickar du på den så kommer du automatiskt till ursprungskällan. Alla kuddar som syns i bilden nedan finns att köpa hos zazzle och society6.

pintrest pillows

Bild: skärmdump från pinterest

4 thoughts on “Kuddar, kuddar, kuddar

  1. Nä det finns inget som heter FÖR MYCKET KUDDAR/KUDDFODRAL;) Vart kan man hitta dessa underbara kuddar du lägger ut, måste ha typ fem av dem!

Kommentera

