Barnrum med svarta väggar

Ja, jag älskar väggar i svart och mörka gråskalor – även i barnrum. Kanske speciellt i barnrum eftersom så mycket annat förmodligen bär regnbågens alla färger. Alltför många olika färger, mönster och former kan ju lätt bli för mycket. Lägg därtill leksaker som oftast inte ligger på sin speciella plats. Det är ju så det ska vara i barnrummet – fullt av fantasi, kreativitet och pågående lek. Kolla här så snyggt det kan vara med svarta eller mörkgrå väggar!

kids-room-black-wall
Maeve Rosalind’s Room – här har man utgått från den färgglada filten och färgsatt rummet med den som bas.

kids-room-black-wall

kids-room-black-wall
Suzz nursery – snygg färgskala och cool effekt med texten ”oh boy” på väggen.

kids-room-black-wall
Fin interiörbild från onszelf.

Bilder: apartment therapy, buymodernbaby, onszelf

8 thoughts on “Barnrum med svarta väggar

  1. Mellangråa väggar gillar jag men detta var snyggare än väntat! Låter ju knasigt med svart i ett barnrum men det funkar lika bra som en vit bas kan jag se här.
    Och jag håller med när det gäller Ferm Living – så mycket snyggt.

  2. Wow! vad snyggt! jag tycker att en klocka skulle behövas! på den här sidan har jag köpt många klockor och till och med designat en egen!

Kommentera

