Long time no see! ;) 

Mer än nio månader sedan jag postade något här. Det har hänt massor i mitt liv sedan dess, roliga saker, jobbiga saker, fantastiska saker, tråkiga saker, galna saker och spännande saker. För att göra en lång historia kort; sedan jag skrev här sist har jag varit i Afrika igen, jag har utbildat mig till något helt annat än det jag pysslat med tidigare, jag har separerat, flyttat och fått ett nytt fantastiskt jobb.

Plötsligt börjar lusten att blogga smyga sig tillbaka. Kanske fortsätter jag att blogga här eller så blir det en helt ny blogg eftersom mitt liv och mina intressen handlar om så mycket mer än inredning och design…

En liten glimt från mitt nya hem kan jag visa. Eftersom jag inte längre har samma intresse av att fota och redigera bilder får ni hålla till godo med en suddig mobilbild.
Voila! Mitt vardagsrum! Ganska likt det förra men ofantligt mycket trevligare.

Bild

6 thoughts on “Long time no see! ;) 

  1. Men vad roligt! Har själv inte bloggat/läst bloggar på ett år, började igen för några veckor sen, och idag kikade jag in här och såg att du precis skrivit! Vilket mysigt vardagsrum du har🙂

  2. Do another ”Long time no see” post. It has been a while since we had a pleasure of hearing from you. Especially those following your travels.

Kommentera

