Tävling – Vinn presentkort från Vimsadekor!

Tävlingen är avslutad!
Vinnare är Jeanette! GRATTIS!
Tack till alla som deltagit i tävlingen! Det var jättekul att läsa era egna förslag på väggtexter. Vackra, fyndiga och personliga.

Nu har ni chansen att vinna ett presentkort på 400:- från Vimsadekor som har massor av fina väggtexter, figurer och former i tunn självhäftande vinyl. Du kan även designa din egen text.

För att delta i tävlingen lämnar du en kommentar här där du svarar på följande frågor:
1. Vilken är din favoritprodukt hos 
Vimsadekor?
2. Vad skulle det stå på din egendesignade väggtext?

Vill du ha dubbel chans att vinna länkar du till tävlingen från din egen blogg. Kopiera då bilden och följande text: ”Jag är med och tävlar hos Snusans Inredningsblogg om ett presentkort från Vimsadekor. Tävla här du också!” (Glöm inte att ange direktlänken till tävlingstipset i kommentaren).
Har du ingen blogg kan du få en extra chans genom att maila tävlingslänken till tre personer. Skicka en kopia av det mailet till mig så jag ser att du har tipsat om tävlingen. susansnusan@home.se

Tävlingen avslutas 21:a mars kl 18:00.

Lycka till! 

I samarbete med

56 tankar på “Tävling – Vinn presentkort från Vimsadekor!

  1. 1. Jag älskar World Map. Men så har jag alltid varit lite facinerad och förtjust i geografi.
    2. Om jag skulle ha en egendesignad text skulle där stå [to the world of darkness] ovanför dörren till mannens biorum 😉

  2. 1. Jag gillar texten med ”Kreativt Kaos”.

    2. Jag skulle vilja ha en egendesignad text till köksväggen med det skånska ordspråket ”go mad, möe mad och mad i rättan tid”. Det skulle verkligen vara ursnyggt!

  3. 1. Jag tokgillar mätstickan i form av en giraff, tyvärr har jag inga barn, och jag är för lång för att använda den….

    2. Jag skulle ha texten ”Enigma” i hallen, ganska stort, och sen under, lite mindre ”Smell Of Desire”, det är den bästa låten av Enigma:)

  4. Efternamn vid dörren är helt klart min favorit.

    Välkomnande namntext på fönster vid sidan av dörren. Texten är spegelvänd så man kan sätta fast den på insidan av fönstret.

    Det skulle stå: Alfredsson såklart 😉

    Håll tummarna för att jag vinner!
    Sara

  5. Blev förtjust i Familjeekvationen! Jättefin idé 🙂
    Råkar jag vinna, skulle något bevingat ord av allas vår inredare Ernst bli mitt väggord! Han har så mysiga uttryck 😀

    Har mejlat tre vänner och dej för extra chans 🙂

  6. 1. Jag gillar citatet ”we create our own tomorrow by what we dream today”. Den skulle jag kunna tänka mig på en vägg här hemma.

    2. Jag skulle nog välja mitt motto till en egendesignade väggtext: ”Allting ordnar sig! och gör det inte det så fixar det sig ändå..”

  7. 1. Min favorit text är ”DRöm Minns Lev” den passar perfekt till vardagsrummet

    2.På min egen väggtext vill jag att det ska stå ”Varje slut har en ny början”

  8. Hej, jag är jättegärna med och tävlar!
    1. Min favorit produkt är väggtexten ”some dreams last a lifetime”, tyckte det var så vackert!
    2. På min text skulle det stå ”You’ll never walk alone” och den skulle sitta i vårt vardagsrum tillsammans med älsklingens Liverpool-halsdukar. Han är helt fotbollstokig och skulle älska den texten som är lagets ”egna” låt 🙂

    För dubbel chans lånade jag med mej bilden och länkade till tävlingen på:
    http://p0llys.blogg.se/2010/march/tavla-om-presentkort-fran-vimsa-dekor.html

    Nu håller jag tummarna! 🙂

  9. hej hej! min favorit är Nygifta! Dekorera bröllopsbilen. och då skulle det såklart stå min och min pojkvän/mans namn på den egna dekoren. 🙂
    jag har tipsat lite vänner också.

  10. hejsan! jag gillar ”familjeekvationen”. skulle vara en fin och perfekt present till min syster. jag skulle vilja ha en egendesignad växxtext där det står ”välkommen hem till oss”

  11. Hej,
    Jag vill gärna vara med och tävla,

    1. jag skulle välja väggorden ”Love conquers all” (latinska)
    2. Mina egen designade ord skulle blivit
    Love makes the world go around
    Av en anledning som är självklar för mig.

    Tack för tävlingen
    Sabina

  12. Hej! Vilken härlig tävling! 🙂

    1. Min favorit är: Dröm om morgondagen

    2. Om jag skulle designa själv skulle det var något med hela familjens alla namn, Anna, Anders, Hugo och Elsa…

    Tack på förhand!

  13. Jag är gärna med och tävlar..

    1. Min favorit är: amor hjärta

    Ett hjärta med texten ”amor vincit omnia” – kärleken övervinner allt, innuti.

    2. Om jag skule texten själv skulle det nog bli ”Allt ont har något gott med sig”

  14. Jag vill gärna vara med 🙂 Svar:
    1. Favoriten är ”Nalle Puh citat”. Cute.
    2. Skulle nog skriva ”Alis grave nil”. Det är ett fint citat eller vad man kallar sånt.

    Ha en bra dag!

  15. 1. Min favoritprodukt är mätsticka giraff!
    2. På min dekor skulle det stå ”Sittande kråka får inget, flygande kråka får nåt”

  16. Mätsticka Giraff. Hur söt som helst.

    På mitt eget skulle jag vilja ha ”Om du hittar någon att älska, älska allt du kan”.

    Kram

  17. 1. Jag har flera favvisar, en utav dem är Krona (artnr 00054)
    2. Angels, pixies, faerie dust
    Treading love and living lust

  18. 1) Det är egentligen omöjligt att bestämma sig för EN favorit, men om jag skulle köpa något idag skulle det vara mätstickan Luftballong!

    2) Ät och njut!

  19. Jag älskar väggorden som vimsadekor erbjuder. Tycker att det gör hemmet/sovrum/överallt mycket snyggare.

    Mitt väggord skulle nog vara:

    Live, laugh, Love. Har alltid gillat det extra mycket.

  20. Mätstickan giraffen till mina barnbarn.

    och på väggen skulle det stå This is the first day of the rest of my life.

  21. Oj – höll ju nästan på att missa tävlingen! Vill absolut vara med! Älskar allt var väggord heter :-)!

    1. Min favoritprodukt är ”OCH!”. Gillar verkligen att det står namnen i &-tecknet!

    2. På min egendesignade väggtext skulle jag skriva de huvudstäder som jag & mannen har besökt tillsammans. Vi älskar att resa & detta skulle vara ett härligt sätt att påminnas om alla underbara resor vi gjort ihop.

    Jag har såklart länkat:
    http://dahlarnastavlingsblogg.blogg.se/2010/march/vinn-presentkort-pa-400-kr-hos-vimsadekor.html

    Nu håller jag tummarna!! Kram

  22. Min favorit ar nog World Map 🙂
    Jag skulle vilja ha ett vaggord som sager ”Change your thoughts, change your world”

  23. 1. ”Underbar & Älskad” till ett barnrum kanske 🙂
    2. ”Allt låter bättre på latin” skrivet på latin

Lämna en kommentar