Tävling – Vinn Ullpläd!

Tävlingen är avslutad!

Brr… Idag är det inget roligt väder här hos oss. Blött och ruggigt. Sådana här dagar stannar man helst inomhus, tänder lite ljus och burrar in sig under en mysig filt med en kopp varm choklad.

E-varuhuset VarUnik sponsrar denna tävling där du kan vinna en fin ullpläd (värde 895:-) från Toarp Säteri. Pläden är vävd av 100 % ren ull som kommer från svenska får. Ullen kommer till största del från Toarps Säteri, som är en av Sveriges största fårgårdar och som även är en KRAV-gård. Utöver sin egen tar Toarp ull från flera hundra andra svenska fårgårdar som sorteras och förbereds på gården. De svenska fårens naturliga färgskala från vitt till brunt och svart ger möjligheten att skapa mönster och kombinationer utan att färga ullen. Pläden är således helt naturlig och fri från färgämnen. Ett fint sätt att värna om naturen.
Måtten på ullpläden är 140 x 220 cm och den är vävd i ett bronsåldersmönster i två olika gråa nyanser.

VarUnik säljer som namnet antyder unika varor som inte finns tillgängliga hos de stora kedjorna eller varuhusen. Produkterna är designade, tillverkade eller distribuerade av små företagare som alla har en sak gemensamt; tillgången på deras varor är ofta begränsad.

För att delta i tävlingen gör du följande:

  1. Lämna en kommentar till detta inlägg.
  2. För en extra chans att vinna länkar du till tävlingen från din egen blogg. Använd tävlingsbilden ovan och texten ”Jag är med i utlottningen av ullpläd ifrån VarUnik. Tävlingen finns hos Snusans inredningsblogg”. Se till att länkarna fungerar. Lämna sedan ytterligare en kommentar här med direktlänken till tävlingstipset.

Tävlingen avslutas söndag 28/11 kl. 12:00. Efter det drar som vanligt min lille assistent en vinnare som meddelas via mail och presenteras här på bloggen.

104 tankar på “Tävling – Vinn Ullpläd!

  1. Jag vill gärna vara med! Pläden ser så där härligt mysig ut, perfekt en sådan här hemsk dag. Att den är snäll mot naturen gör den ju bara ännu bättre!

    Kram i höstmörkret // Anna G

  2. Som en extra chans att vinna denna super fina pläd skulle man lägga in en länk på sin blogg. Jag har ingen bogg men skickade det istället till min facebook profil, räknas det? 🙂

  3. Himla trevligt att läsa din blogg! Jag har haft en ullpläd en gång – tyvärr fick jag inte behålla den. Att vinna en ersättare skulle inte vara helt fel! Ha det så bra!

  4. Hejhej! Din blogg är såå inspirerande! Och din son är jättegullig 🙂

    Vill väldigt gärna vinna filten. Skulle vara skönt att vira in sig i den och dricka lite grönt te!

    kram kram till er!

  5. TV-programmet är ju bra men det är inget att ha, om man ska sitta och frysa och hacka. Tacka vet jag en pläd från Toarps Säteris bästa tacka!

  6. Hej!

    Min första tanke; Ingen idé att vara med och tävla här, då det redan är så många deltagare.
    Min andra tanke; Varför skulle jag vinna! Ingen chans i världen!
    Min tredje tanke; Bäst att skärpa sig och tänka positivt. Man vinner ju inte genom att vara negativ.
    Min fjärde tanke; Självklart ska jag vara med och tävla! Jag har lika stor chans som alla andra…

    Så det är bara att hoppas på turen!

  7. Vill tävla om en ullpläd så specifik
    från E-varuhuset VarUnik.

    En pläd så skön från Toarps Säteri
    helt naturlig och garanterat färgfri.
    Färgerna är hämtade direkt från vår natur
    från ett bräkande mjukt ulligt djur.
    Att svepa in sig i naturmaterial
    gör mej lycklig och mysfaktorn är total.

Lämna en kommentar