Vinn ditt favoritplakat från Knaada.se

Knaada har äntligen slagit upp portarna till sin webbutik där hon säljer sina efterfrågade plakat. I butiken finns fantastiskt fina grafiska tryck både till barnrummet och till resten av hemmet.

Vill du vara med och tävla om ett av dessa grafiska tryck?
Besök Knaada.se och välj ut ditt favoritplakat. Plakatet du väljer är det du vinner om du har turen på din sida.
Berätta vilket som är ditt favoritplakat i en kommentar till det här inlägget. 
Vill du ha ytterligare en lott och extra chans att vinna länkar du till tävlingen från din egen blogg. Använd tävlingsbilden ovan och länka till detta inlägg och Knaada.se.
Du kan även dubbla dina chanser genom att maila tävlingslänken till 5 personer + en kopia till mig. (susansnusan@home.se)

Tävlingen avslutas måndag 25:e april. Vinnaren kontaktas via mail. Lycka till!

74 tankar på “Vinn ditt favoritplakat från Knaada.se

  1. Chokladbollar har man ju gjort många gånger, och den är ju jättefin!
    En storfavorit som jag hoppas hittar hit!!

  2. Rasebil är motivet jag gillar !
    mailar fem vänner och mailar dej !Men jag delar till facebook också,så alla mina vänner får chansen.
    sen gör jag som loppan,lever på hoppet !

  3. Jag är spekulant på ett plakat i form av chokladbollar, fast alla skulle passa hos oss så jag kan ta vilket som helst!
    Länkat och klart!

  4. ”Natthus #2″
    minner mig och dottern om Alfons Åberg och
    berättelsen om hans kväll före skolstart.
    I silutetten av hyreshuset där han bor,
    kunde man se massor av sexåringar som var
    vakna av oro. Liksom han själv.
    Detta tryck vill vi njuta av i vår hall.
    *håller tummar och tår”

  5. Vilka ljuvliga plakat!
    En mycket trevlig affärsidé tycker jag. Skulle gärna se fler utav chokladbolle-modellen, men tyckte mycket om dem alla! Men ”Natthus” skulle passa urfint i vår lille sons barnrum efter att vi inrett det, han ska få en tapet med liknande hus på en vägg nämligen. Håller tummarna för att vi vinner då 😉 Tack för en härlig blogg förresten.

    mvh Veronica
    ps: har även länkar hit från min blogg http://ovaladrommar.blogspot.com

  6. jag är absolut med 🙂 jag skulle vilja pryda mitt kök med http://www.knaada.se/hem/chokladbollar-01-2252720.
    för min sambo ska alltid envisas med att jag ska göra chokladbollar jämt för han inte vet hur man gör…
    tänk då vad bra och sätta upp denna tavla i köket, då har han inga mera undanflykter 😉

    länkat här för en extra lott: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/april/valfri-tavla.html#comment

  7. Klart jag vill vara med och tävla om så otroligt läckra plakat! Jag tycker chokladbollar skulle passa perfekt i mitt nya kök;-) GILLAS!

  8. Tar jättegärna en lott , eftersom jag är en nattmänniska så skulle natthuset passa mig perfekt!
    Hoppas,hoppas på tur denna gången!

  9. Min favorit är drömmar, hoppas få hänga den i min dotters rum. Har redan inhandlat knaadaplakat till sommarstugan!

  10. Jag skulle så gärna vilja vinna drömmar #01 att sätta upp i min dotters rum. Kalasvåfflorna inhandlade jag till köket i sommarstugan. Alla plakaten är så fina och bloggen sååå rolig!

  11. VIlka härliga plakat! Svårt att välja men jag fastnade för ”Nattstad #01”
    Hoppas, hoppas, hoppas att jag vinner!!!

  12. Jag fastnade direkt för natthus#01
    jag är en storstadstjej, som fann kärleken o flyttade till landet.
    Jag trivs jätte bra här, men kan sakna storstan ibland.
    Så denna hade suttit fint i vårt snart färdiga tvrum.
    Då har jag lite storstad här ute på landet oxå. 🙂

Lämna en kommentar