Citat på tavelväggen

Jag fipplar fortfarande med min familje-tavelvägg och har printat ut foton på Viggo och Henrik och mig. Då familjen kommer att kompletteras med ytterligare en familjemedlem i september har jag sparat några fotoplatser och så länge sitter där textade Viggo-citat. Fast jag tycker att de gjorde sig rätt bra där så de kanske får hänga kvar. Viggo har precis fyllt tre år och säger så mycket roligt nu. Han pratar mycket om bebisen i magen som han döpt till Sivert Johansson. På morgonen väcker han mig och knackar på magen: ”Knack, knack, är det någon hemma? Är du där Sivert Johansson?” När han äter något gott delar han alltid med sig till mig och så ropar han till magen: ”Hallå, nu kommer det godis till dig Sivert Johansson!!”

10 tankar på “Citat på tavelväggen

  1. Nämen ååh. Hur sött som helst! Och jag har inte sagt GRATTIS till bebis-i-magen! Så kul! Hur mår du?

    Tack också för fotolån! Då bloggar jag 🙂

  2. Glömde skriva att sån här vägg ska vi också ha hemma – när Sven börjar prata. 😉

    Skönt att du mår så bra ändå! Vilket datum är det beräknat till?

  3. Snyggt och kul med citaten! Tänk om man kunde texta så där fint… Det är synd att man glömmer så mycket av allt det där de säger. Jag måste bli bättre på att skriva upp allt det där! Dagens löfte! Tack för tips. Hälsningar Maja

  4. Men vilken underbar vägg! Vill oxå ha ett hus och göra det till mitt eget! Men tills lillan blitt lite större och jag börjar jobba så får jag nöja mig med hyresrätten, men sen så=) Måste ses snart! Kram Mikaela

  5. Åh den tavelväggen gillade jag massor.
    Söt han är lill killen. När vi väntade Hilda vill Felix att hon skulle heta Super-Julia.. hade ju varit lite coolt;) fast vi valde ändå ett annat namn:)

Lämna en kommentar