Sveriges schysstaste inredningsblogg

Dra på trissor!
Bygghemma.se har haft en blog award där besökare/bloggläsare fått nominera sina favoritbloggar i fyra olika kategorier – Sveriges schysstaste inredningsblogg, Bästa DIY-blogg, Skönaste trädgårdsblogg och Sveriges kreativaste blogg. Förutom förstaplatsen blönas vinnaren med ett presentkort i Bygghemmas shop på 1000 kr.

Jag hade faktiskt ingen aning om denna tävling tills det damp ner ett mail i min inbox där en trevlig tjej från Bygghemma meddelade att jag fått flera nomineringar från några som tydligen gillar min blogg och att bygghemmas jury slutligen valt min blogg till Sveriges schysstaste inredningsblogg!

Juryns motivering: Underbara  inredningsbloggen bjuder oss på både härlig inredning, små lekfulla tips, pyssel och ljuvliga must-haves som vi alla  är överrens om att man måste ha! Små köptips blandat med bilder på  inredningsinspiration och större arbeten i hemmet – grattis Susanne!

Lilla jag? Det värmer som bara den, speciellt nu när jag tyvärr inte haft lika mycket tid till bloggandet utan håller på att lära mig den ädla konsten att få till livet som tvåbarnsmamma. Vi jonglerar med nappflaskor, amning, fantasivärldar, blöjbyten och trotstroll. Lägg därtill en säck med översvallande mammakänslor.
Och till er som nominerat min blogg:Tack som tusan! (Jag är jättenyfiken på vilka ni är förstås.)

Läs mer om vinnarna i de olika kategorierna här.

5 tankar på “Sveriges schysstaste inredningsblogg

  1. Grattis! Jag är första gången inne här och läser inte alltid inredningsbloggar men då och då snubblar jag över dem och det är kul att höra att någon som skriver för att det är kul får tack för det.

Lämna en kommentar