Tävling – Vinn tavla från Studio Nele

Studio Nele är en ny webshop för grafiska tryck och barntavlor. Mina favoriter är de personliga barntavlorna som anpassas efter dina önskemål med (eller utan) namn och födelsedata, underbara presenter till dop och födelsedagar.


Gökuret – Vill man till exempel ha med tidpunkten för födelsen så ändras det på klockan.

I samarbete med Studio Nele presenterar jag nu en tävling där två vinnare får varsin valfri barntavla i storleken 21*30 cm.

För att delta i tävlingen gör du så här:
1.
Besök
Studio Nele och berätta sedan i en kommentar här vilken tavla som är din favorit.
2. Länka till tävlingen från din blogg. Använd tävlingsbilden nedan och den kursiva texten och se till att länkarna fungerar. Lämna direktlänken till ditt tävlingstips i samma kommentar.
Har du ingen blogg mailar du tävlingslänken till tre personer. Skicka en kopia av det mailet till mig så jag ser att du har tipsat om tävlingen. susansnusan@home.se

Tävlingen är avslutad. Vinnare är Cammie och Finna.
GRATTIS!

”Jag tävlar hos Snusans inredningsblogg om en personlig barntavla från Studio Nele.
Tävla här du också!”

Tävlingen avslutas 5:e april kl. 18:00. Vinnarna lottas fram och kontaktas via mail samt presenteras här i bloggen.

25 tankar på “Tävling – Vinn tavla från Studio Nele

  1. Jag blev väldigt förtjust i den blå tuff tuff tuff! Men skulle jag vinna så vill jag dock ge bort den. Har en kompis som nyss fått en son. Som jag ska vara gudmor till och därför vill jag ge den till honom. OM jag nu skulle vinna!

    Har tipsat på min blogg.

  2. Gökuret är ju ett helt underbart motiv med skön färgställning.
    Habegäret slog till direkt. Vilken fin vinst.

  3. Hej!
    Många fina tavlor så det var svårt att välja en. Mitt val blev Fisketur med flicka för att den var så väldigt söt.

    Jag har ingen blogg men jag har maila tävlingslänken till 5 vänner och skickat kopia till dig.

    Nu håller jag tummarna.

    Tack på förhand.
    Mvh
    Malin

  4. Har mailat 4 vänner + denna tävlingsmail…

    Skulle helst vinna tuff-tuff-tuff i rosa till dotter =) så söt tavla!!!
    Får man väl komplitera med en blå sedan till lillebror =)

    Hoppas på lite tur för ovanlighetens skull…

Lämna en kommentar