Tävling – Vinn Canvastavla

Tävlingen är avslutad!

I samarbete med SUMOpix.com lanserar jag nu en tävling där du kan vinna ett presentkort på 300 kr. SUMOpix har canvastavlor i många former och storlekar till ett bra pris.

Tävling SUMOpix

Alla kan delta i tävlingen! Du behöver inte ha en blogg för att vara med.

Gör så här:

  1. Vilken är den minsta storleken på duk du kan välja när du beställer en canvastavla från SUMOpix? – Skriv svaret på frågan i en kommentar till detta inlägg.
  2. Vill du ha en extra chans att vinna länkar du till tävlingen från din blogg. Använd tävlingsbilden ovan och länka både till detta inlägg och till SUMOpix. Lämna sedan ytterligare en kommentar här med direktlänken till ditt tävlingstips.
  3. Du kan även få en extra lott genom att posta information om tävlingen på Facebook. Lämna även då ytterligare en kommentar här med länk till tipset.

Totalt kan du alltså delta med tre lotter men glöm inte att lämna lika många kommentarer här. Dina kommentarer är följaktligen dina lotter i tävlingen.

Tävlingen avslutas söndagen den 31:a oktober kl. 13:00. Efter det drar vi en vinnare som jag kontaktar via mail samt presenterar här på bloggen. Lycka till!

53 tankar på “Tävling – Vinn Canvastavla

  1. den minsta storleken är 20×20 och jag vill verkligen vinna för att jag ska beställa en canavastavla att ha över min säng där det nu är så tomt. skulle vara kul med lite bidrag 😉

  2. 20×20 är den minsta storleken. Jag tänkte faktiskt häromdagen att jag skulle ta reda på var man kan beställa sådana tavlor!! 😉

  3. 20×20 cm är minsta storleken. Tävlar och håller tummarna för att jag har tur i dragningen. Har ingen blogg, men vill vara med och tävla i alla fall..

Lämna en kommentar