Tävling – Vinn grafiskt dagblocksblad

I Viggos rum står det fina Dagblocksbladet från form-re-form som man köper via Signerat.se. Trycket specialanpassas helt efter kundens önskemål. Jag har valt Viggos födelsedag och funderar på att komplettera med fler favoritdatum som har speciella betydelser i vår familj. Det är även en perfekt present till brudparet eller en alldeles ny liten människa. Dagblocksbladet har figurerat i tidningar och bloggar, bland annat i Hus & Hem och hos Lotta Agaton och En mammas dag.

Idag fyller jag år och det tycker jag att vi firar med en utlottning! Två vinnare får varsitt dagblocksblad som tillverkas efter era önskemål. 

För att vara med och tävla:

Vad tycker du är bästa med Signerat.se? Lämna ditt svar i en kommentar till det här inlägget.
För två lotter och extra chans att vinna länkar du till tävlingen eller gillar Signerat.se på Facebook.

Tävlingen avslutas den 10:e mars, sedan drar min assistent Viggo två vinnare som kontaktas via mail.
Lycka till!

61 tankar på “Tävling – Vinn grafiskt dagblocksblad

  1. Hittade precis hit via Rusta upp och det är jag glad över!!
    Så fin vinst! Det bästa med Signerat tycker jag är att man hittar oetablerade och fantastiska kreatörer och deras verk!

    På återseende!

    Mvh Milla (som också har utlottning på gång inne hos mig!:)

  2. Signerat är en ganska ny upptäckt för mig!! Hade aldrig kickat in här om det inte vore för att su blogagde där. Nu är jag fast och har hittat många fina ny afomgivare som var helt okända för mig..
    Det bästa med signerat är att dem har ett konsept som håller vad dem låvar, är en knuff för kreativa mäniskor som vill visa upp sina skapelser, alster!

    Jag gilalr verkligen att formgivare på ett enkelt sätt kan nå ut på marknaden med nya och unika produkter som gynnar alla parter!!
    Tävlings sugen som jag är sattasar jag på full pott denna gång då detta pris är nåt som jag verkligen vill ha!! Gilalr redan på fejan och länkar i morgon via bloggen!! Kramar isabella

  3. Stort grattis på födelsedagen också gumman!!!!!!!!!! Som tur är kan du inte höra min sång men här kommer den i text: Vad är det för en dag?? Är det en vanlig dag?? Nej det är ingen vanlig dag för det är bäsat sussis födelsedag hurra hurra hurra!!!!!!
    Grattis!!!

  4. Det bästa med signerat är att man kan hitta alster från privatpersoner som man aldrig annars skulle ha stött på. Det är som att shoppa i någon annans hem och kunna få med sig dennes personliga känsla hem.

    Jag har likat på FB.

  5. Hittade precis hit
    Via en väns invit
    Många idéer och uppslag har jag funnit
    Som jag kan komplettera med när jag vunnit 😉
    Tavlan blir en prydnad som kittlar mina sinnen
    Ett utmärkt sätt att bevara vackra minnen
    Om jag inte vinner kommer jag nog igen
    Jag sparar adressen så jag finner er sen

  6. Hej
    Grattis:) Vilken rolig tävling, jag vill vara med!
    Det bästa med Signerat.se tycker jag är att det är så mycket bilder på framsidan och att man kan söka på produkter efter färg. Jag länkar från min blogg också.
    Hälsningar // Lina

  7. Jag är gärna med! :’)
    Det jag tycker bäst om Signerat.se är deras sökfält på den högra sidan av hemsidan där man kan söker efter produkter efter färg.. grymt! Verkligen!

  8. Det bästa med signerat.se är att de har samlat många olika formgivare på samma sida ett plus i kanten är också att allt man kan köpa på sidan är svensk designat vilket gör mig extra stolt att vara svensk eftersom att vi har så många duktiga formgivare! 🙂 Jag gillar signerat.se på facebook också!
    / Sofia

  9. Det bästa med signerat.se är att du verkligen kan hitta allt! Det är så smidigt att det är samlat på ett och samma ställe och att du har formgivare som du aldrig annars hade hittat om det inte hade varit för denna sida!

    Jag gillar på Facebook!

    Kram Dessi

  10. Grattis på födelsedagen!

    Det bästa med Signerat är ju ändå grundtanken att nya och oetablerade formgivare ska få en möjlighet att nå ut med sina alster. Den tanken gillar jag.

    Kram, kram

  11. Hejsan!
    Det bästa med Signerat.se tycker jag är, att man alltid hittar presenter där, oavsett vilken ålder man söker presenter till. De har roliga, vackra och prisvärda saker.

  12. Så fin tävling, jag är gärna med och tävlar!
    (Och jag Gillar signerat på FB)

    Bäst med Signerat är idén med att samla oetablerade kreativa människor på ett och samma ställe. Där finns även mycket fin inspiration att hämta.

    P.S. Grattis i efterskott! (Själv fyllde jag år igår 🙂

  13. Det jag gillar med Signerat.se är att det som säljs där känns så personligt som att man verkligen har tänkt till innan. Det gillar jag ! Gillar förstås även på facebook 😉

  14. Sååå ääääntligen har jag fått lite lugn så jag hunnit fixa ett inlägg – http://lurans.blogg.se/2011/february/fab-x-2.html.

    Det bäst med signerat förutom bredden på utbudet är att man kan hitta det senaste där, innan det blivit inne så att säga, samt att de tar tillvara på ny desig och formgivning och gör den tillgänglig för en bred massa som annars kanske inte skulle ”upptäcka” den! (själlv får jag alltid pysselinspiration att göra saker sjäv när jag kikar in där *ler*)

    Hälsar
    Therese – Sockenvägens Söta

  15. Grattis till dig! 🙂 Det bästa med Signerat.se är att det finns något för alla! Man får inspiration och vill inreda och fixa genast!
    Jag är gärna med och tävlar!
    Kram

  16. Nu är jag med i den här tävlingen och har länkat från min blogg!

    Varför signerat.se är så bra? För att man hittar de där små stjärnorna som man kanske aldrig ens visste att de fanns, eller ens visste att man behövde men som blir så självklara när man ser dem!

    Nu håller jag mina tummar! 🙂

  17. Jag vill såklart va med och tävla, dagblocksbladen är så otroligt fina! Det bästa med Signerat.se är att det är så enkelt och att vem som helst egentligen kan få tillgång till en bra plattform för att nå ut med sin egen design. En god tanke!

    (Jag gillar på Facebook också.)

    Kram
    /Johanna

  18. 🙂 jag gillar Signerat.se eftersom det alltid är kul att upptäcka nya, innovativa designers och formgivare… En sida att inspireras och glädjas av!

    Håller tummarna hårt för den fina vinsten!

  19. Hej hopp!
    Hittade hit via någonstans som jag inte kommer ihåg. Men glad blev jag.
    Självklart vill jag vara med och tävla, men signerat nhade jag inte tittat in på tidigare så jag kan inte säja vad som är bäst. Bara att det ser väldigt trevligt ut där och verkar finnas massor med intressant att titta på. Måste gå tillbaka för att kolla ordentligt.

    Har bloggar om tävlingen och hoppas på tur:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/february/jag-tavlar-3.html

    Hälsningar
    Yohanna

  20. Hej, det jag tycker är bäst med signerat är att man lätt fastnar på sidan och bara surfar runt och inspireras av alla duktiga kreatörer.

  21. Signerat erbjuder ett unikt designtorg med en vild blandning av texturer, färger, former – inspirerande!
    Det är klart jag vill vara med och tävla!

  22. Jag vill absolut vara med och tävla.
    Jag tycker att det bästa är att signerat.se har många produkter som kan göras och känns personliga, antingen genom att de formas efter kundens önskemål eller att de känns personliga på andra vis!

    Länkar i min blogg: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2011/march/inredningsbloggen-10-mars.html

    Gillar även på facebook! (Annika Nilsson)

    Kram Annika
    familjenpettersson.blogg.se

  23. det allra bästa med signerat är att du hittar alltid något otroligt vacker och fint som du inte visste att du eller någon när&kär behövde.
    att det sedan är hantverk istället för massproduktion gör att det inte finns någon som helst anledning att inte köpa.
    perfekt att samla så många formgivare/hantverkare under samma tak och bara att gå in där och titta ger en stor lyckokänsla!

  24. det allra bästa med signerat är att du hittar alltid något otroligt vacker och fint som du inte visste att du eller någon när&kär behövde.
    att det sedan är hantverk istället för massproduktion gör att det inte finns någon som helst anledning att inte köpa.
    perfekt att samla så många formgivare/hantverkare under samma tak och bara att gå in där och titta ger en stor lyckokänsla!

    så det är klart att jag vill vara med och tävla!
    kram jenny

    geyer.j3nny@gmail.com

  25. Så himlan läckra! Gillar verkligen den stilrena designen!
    Något som jag verkligen gillar med signerat.se är att man har möjlighet att söka efter lokala designers/formgivare med funktionen ”handla lokalt”. Tycker det är en fantastisk idé. Ibland när man letar presenter till brudpar eller liknande kan det vara roligt med en gåva från deras hemtrakter eller så och då är detta en perfekt ide!

    Jag gillar på facebook också!

  26. Fastande lite extra för kategorin ”Konst och & kort”. Originella och supervackra konstverk. Det bästa av alla är utbudet till ett fantastiskt pris.

    Ska nog klicka med några fina verk och rama in! (:

  27. Åh!! Jag bara älskar de här tavlorna! Jag kan ”tyvärr” inte bara säga en sak som är den bästa, jag måste få säga två.. 1, Det finns ALLT! Både dyrt och billigt, och något för alla smaker, krusidulligt eller strikt, det spelar ingen roll 🙂 2, Det är underbart att lokala konstnärer, alltså formgivare av något slag kan få chansen att sälja över nätet och bli kopplad till en sida som väldigt många personer besöker. Jag kom faktiskt att tänka på att jag skall tipsa min kompis, och glasblåsaren, Kristin, om detta!!

    Jag gillar Signerat.se på fejan med!!

    Ha det så bra!

  28. Det bästa med Signerat.se tycker jag är, att man alltid hittar presenter där, oavsett vilken ålder man söker presenter till

  29. Det jag gillar med Signerat.se är att det som säljs där känns så personligt som att man verkligen har tänkt till innan

  30. Bäst med Signerat är idén med att samla oetablerade kreativa människor på ett och samma ställe. Där finns även mycket fin inspiration att hämta

  31. Det bästa med Signerat.se är ju att även vi som bor utanför storstaden kan njuta av, och handla av, oetablerade formgivare. Jag kan njuta i timmar av att bara titta på alla fina saker, framförallt textilier som finns där.
    Hoppas på supertur!!

  32. hej,
    Jag tycker om signerat.se för att man kan hitta
    Något som passar alla och som inte alla har.
    Min äldste son heter oxå Viggo 😉
    Hoppas på tur!!

  33. Det bästa med Signerat.se är det stora utbudet på ett och samma ställe, bara att välja och vraka (att välja är i och för sig väldigt svårt eftersom det finns så mycket fint)

  34. Åh en tävling för mig! Det bästa med signerat är att man kan hitta unika lite annorlunda saker. Det finns lite av allt och inte som i andra internetbutiker. Det känns personligt och fint. Jag har ingen blogg men hoppas jag har chans att vinna ändå! Har självklart gillat signera på facebook…

Lämna en kommentar