Fredagsfrågor – Badrumsgolv

svart bad 01

Några har undrat om golvet i det svarta badrummet är gjort av betong. Det är det inte utan det är vanliga matta klinkers (30×60) i en gråspräcklig betongliknande nyans. Vår tanke var från början att ha just betonggolv men vi valde detta istället och jag är riktigt nöjd. Detta är mitt absoluta favoritrum och med facit i handen önskar jag att vi varit lika djärva med färgvalen i resten av huset.

5 tankar på “Fredagsfrågor – Badrumsgolv

  1. det är så fint 😉
    Väntar för fullt på dom fina lyktorna jag vann ,trodde dom skulle dyka upp til nyår .
    Ska jag beställa dom själv ? Jag skicka adress till dig ? Gjord ejag fel ?

  2. Önskar att vi valt sånt golv som ni, vårt helvita badrumsgolv är ett h-te att hålla rent… ALLT syns på det… Grrr man lär sig så länge men levet:(

  3. Hej!

    Jag är på jakt efter liknande plattor och skulle bli jätteglad om du ville dela med dig av märke och sort!
    Mvh Emma i Västerås

Lämna en kommentar