Tävling – Vinn Presentkort hos Photowall.se

Tävlingen är avslutad!

Hos Photowall.se hittar du en mängd olika fototapeter och canvastavlor. Det finns även möjlighet att ladda upp en egen bild och få den som tapet eller tavla. Vill du så kan de bearbeta bilden och lägga till effekter, förbättra den eller rent av göra en teckning av den. Att jag gillar Photowall.se är ingen nyhet och därför är jag jätteglad över att få presentera en tävling sponsrad av dem.

Tävla om Presentkort hos Photowall.se

Vill du vara med och tävla om ett presentkort på 2500:- hos Photowall.se? Reglerna är enkla och du behöver inte ha någon blogg för att vara med och tävla. Gör så här:

  1. Välj en favoritprodukt bland Photowalls sortiment. Berätta vilken det är samt var du skulle vilja ha den i en kommentar till det här inlägget. Klart! Mer än så behövs inte för att vara med och tävla.
  2. Vill du däremot ha en extra lott och dubbel chans att vinna länkar du till tävlingen från din blogg. Använd tävlingsbilden ovan och länka till detta inlägg. Lämna sedan ytterligare en kommentar här med direktlänken till ditt tävlingstips.
  3. Har du ingen blogg kan du ändå dubbla dina chanser genom att maila tävlingslänken till 5 personer + en kopia till mig. (susansnusan@home.se) Lämna då ytterligare en kommentar här där du talar om att du mailat.

Sista dag att tävla är söndag 10:e oktober kl. 18:00. Vinnaren meddelas via mail och presenteras här på bloggen. Lycka till!

Tävlingen sponsras av 

Fototapeter, tapeter & canvastavlor - Photowall.se

94 tankar på “Tävling – Vinn Presentkort hos Photowall.se

  1. Hej! Jag skulle vilja ha fototapeten Donna, den skulle ja ha i det sovrummet jag ska flytta till så småningom, har nuvarande mitt sovrum i förråden.

  2. Tack för en underbar blogg! Jag vill vara med och tävla! Min favorit bland Photowall.se sortiment är fototapeten Blooming Cherry Tree som jag vill ha i vårt stora sovrum. // Sara Ekman

  3. Skulle gärna mötas av lövverket på tapeten ”Mighty Bamboo” varje gång jag öppnar ytterdörren och kommer hem efter en seg dag. Den skulle få trona som enda konstverk i hallen och lysa upp tillvaron för alla och envar som stiger över tröskeln. Vad kan vara mer välkomnande?

  4. Jag är självklart med och tävlar.” Världskartan” på väggen i min dotters rum skulle vara trevligt. Den är både snygg och lärorik.

  5. Åh vilken fantastisk tävling! Om jag vann, då skulle jag vilja vinna ”Times Square – Cabs Colorsplash” och sätta upp den i hallen på den väggen där vi nu bara har lite tavlor. Skulle vara SÅ snyggt med den tapeten där eftersom hallen går i vitt, svart och gult, samt att jag själv varit på Times Square 🙂
    Lycka till, till mig själv lite sådär och tack för en härlig blogg som bjuder på inspiration 🙂

  6. OMG! Vilken supertävling!!!!
    Jag hade självklart valt en seriestripp med Modesty Blaise att ha antingen i köket eller i vardagsrummet! Modesty är min stora favorithjältinna (hur cool är hon på en skala?, Jag bara frågar… 😉 Läste Agent X9 hela min barndom, och blev helt salig när jag såg att det fanns Modestytapeter. Har hittills varit lite för snål för att införskaffa den, men nu tar jag gärna chansen 🙂

    Har ingen blogg men mailar för en extrachans.

  7. Hej, jag vill hemskt gärna var med och tävla! Vad lustigt att det är en tävling från just Photowall för jag har just för någon dag sedan tänkt köpa en canvas tavla därifrån. Vi har köpt ett nytt hus och behöver något fint att ha på vår stora vita vägg i vardagsrummet ( takhöjd nästan 4 meter), och de har verkligen snygga motiv på Photowall.

    Jag vill tävla om canvas tavlan Inner Light. Det är en snygg men ändå ovanlig tavla som passar ett stilrent hem. Jag har även länkat via min blogg: http://tellas.blogg.se/2010/september/tavling.html

    Nu håller jag verkligen tummarna 🙂

    kram tella

  8. Jag bor i underbara, trygga, natursköna Vilhelmina där stortrivs jag verkligen och älskar omgivningarna. Men i bland längtar jag efter puls och storstadsliv och då skulle jag vilja vakna upp i mitt sovrum och se vyn av mina drömmars stad på Photowalls Above Manhattan b/w…. Tack!

  9. Hej!
    Åhhhhh vilken fantastisk tävling!! Jag kan verkligen inte bara välja ut en fototapet hos photowall.se. Jag vill ha typ alla :-)! Jag har flera väggar här hemma som jag kan tänka mig att ha fototapeter på. Men efter att ha gått igenom typ varenda bild så har jag ändå bestämt mig för:
    http://www.photowall.se/photo-wallpaper/world-map-detailed-colorsplash
    Jag älskar kartor. Ja, hela familjen älskar kartor & vi reser en hel del, så det vore underbart kul att ha en stor världskarta på väggen. Vi skulle ha denna fototapet i vårt Allrum på övervåningen. Till detta rum mynnar alla våra sovrum ut & i allrummet är vi allra mest. Här umgås vi & spelar spel, myser i soffan, fikar, spelar Wii, tittar på tv, datorn står här & vi läser läxor i soffan. Vårt favoritrum alltså!

    Nu håller jag tummarna hårt!
    Ha det så bra!! /Viktoria

  10. Vilken underbar tävling!
    Jag väljer fototapeten http://www.photowall.se/photo-wallpaper/world-map-black , har velat ha den väldigt länge! Jag har en tom stor vägg som den skulle få sitta på i köket, så kan man sitta och samtala om världen och olika resemål vid middags bordet. Skulle denna komma upp skulle det vara en skjuts i rätt riktning till att förändra i övriga köket;)

    Jag länkar även till tävlingen via min blogg.
    http://whiterainbow.blogg.se/2010/september/tavling-hos-snusan.html

    Mvh HANNA

  11. Jag skulle välja fototapeten Waterfall in Kauai with rainbow.
    Skulle ge oss en avkopplande balans,om den i vårt vardagsrum fanns.

  12. Jag älskar fototapeten ”PV In Stockholm”!!!
    Den skulle passa utmärkt i vårt arbetsrum/mysrum. Jag och min sambo tycker om retrostil och har inte påbörjat vårt projekt att göra arbetsrummet/mysrummet, vi har en vision och ”PV In Stockholm” skulle passa perfekt.

  13. Jag skulle bli överlycklig över att vinna World Map Detailed! Den skulle passa perfekt i barnens ljusblå sovrum där de så småningom även kan sitta och göra läxor. 🙂

  14. Jag är gärna med och tävlar. Jag frågade sonen vilken han gillade…. hans favorit var Spindelmannen … jag tyckte väl kanske inte att de var så roliga så om jag fick bestämma skulle det bli någon av fototapeterna med skog på … gillar det gröna och så är skogen ett ställe jag förknippar med ro. Gillade bland annat steamy forest.

    Har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/september/photowall-1010.html

  15. Då vi är uppe i massa renovering i vårat nyköpta hus skulle de vara toppen att få vinna en fototapet som jag skulle göra en bild på våran son som kom i samma veva vi flyttade in. Skulle va en motiv/tapet vi aldrig lessna på.

  16. Min finaste Viktor blev storebror i januari och det är inte alltid så lätt när man helt plötsligt inte alltid kommer i första hand. Lillebror ska få ett eget rum nu och vi tänkte pimpa Viktors rum i samma veva så han känner att han också är lika viktig. Han ÄLSKAR spindelmannen så därför har jag valt ”Spider-Man Hunted” artikelnr: e9151 för den skulle han verkligen vilja ha!

    För dubbel lott mailar jag 5 vänner!

  17. Hej.
    Jag är gärna med och tävlar. Min favorit är Light Rose. Jag skulle sätta upp den i sovrummet, i den nya lägenheten vi ska flytta till. Mvh Eva.

  18. Åh såklart jag vill vinna 🙂

    Jag gillar : Times Square – Cabs Colorsplash

    Jag skulle sätta upp den i vårat vardagsrum bakom matbordet så att hela bilden syns och
    verkligen få känslan av att vara i New York.

    Mvh Susanne

  19. Hur kan jag ha missat att det finns en sån här suverän hemsida. Jag har kollat runt jag vet inte hur länge som helst på websidan och har nu kommit fram till att ”Sunbeam” (e6403) är så härlig.
    Nu håller jag mina tummar hårt som tusan! 🙂

  20. Cilla ♥ ”Roses – Pink and Grey”
    Den här fototapeten skulle förvandla mitt intetsägande vardagsrum till en vacker salong!

  21. Jag skulle vilja vara med och tävla om fototapeten ”Solar System”. Vi håller på att renovera här hemma. Denna tapet skulle vara PERFEKT (läs; mer än perfekt!) i våra stora grabbars rum! De har liksom hamnat lite i ”skymundan” sen lilleman kom. Nu väntas ytterligare en liten, och mycket pengar läggs på att hinna renovera färdigt innan den lill* kommer. Men denna tapet skulle vi aldrig kunna ha råd med just nu, och jag vet att pojkarna (snart 7 år gamla) skulle tjuta av glädje av att se denna på sitt rum! Deras miner skulle vara fastetsade i både mitt och sambons huvud för all framtid! 🙂

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se
    http://nilssonpettersson.blogg.se

  22. Jag skulle vilja vinna Fototapet: Chinese Calligraphy Artikelnr: e2031 då jag älskar den runda formen och är själv född i råttans år. Tapeten skulle hänga bakom vår säng i en sovkammare som för tillfället negligerats sedan vi flyttat in för 2 år sedan. Orsaken har varit att vi mer eller mindre bott på sjukhus då vår lille pojk genomgått en stamcellstransplantation. En mysigficering av sovrummet skulle vara en efterlängtad plats för två väldigt trötta föräldrar

  23. Jag är gärna med!
    Vinner jag skulle jag välja Sunbeam through Trees – en fototapet som skulle vara så läcker att ha som fondvägg i huvudändan av sängen i sovrummet. Vilken känsla att ligga där och drömma sig bort…

  24. Hejsan, är gärna med och tävlar om presentkortet. Det är verkligen inte lätt att välja ut sin favorit bland så många snygga fototapeter men en av dom som jag gillade lite extra är Chestnut Branch. Den skulle jag placera i mitt sovrum som skulle behöva piffas upp lite.

    Pia
    bakformen@gmail.com

  25. Jag skulle så hemskt gärna vilja byta ut vår bruna, fula och inte av oss valda fondtapet i vardagsrummet. Den gör bara att man blir tung i sinnet varje gång man sätter sig där inne, inte direkt ett rum att umgås i då… Jag skulle mycket hellre vilja byta ut den mot ”feathers” som känns fräschare och gladare.

  26. I’m in! Jag själv fotar mycket så en vägg med min favorit bild som tapet skulle vara hur fint som helst! Skulle nog faktiskt aldrig lämna mitt rum då!

  27. OJojoj, så mycket fint det fanns! Har suttit och tittat i minst en timme. Cherry blossom skulle vara underbart fin i vårt kök som vi håller på att göra om. Men jag älskaaar Klimt, så en stor canvastavla på väggen ovanför soffan med Klimt skulle inte vara fel alls! Oj, så svårt! Skulle nog ändå välja Bridge at Maincy med Klimt. Håller tummarna rejält nu!

  28. Det är ju egentligen omöjligt att välja bland så många härliga, men om jag måste skulle jag vilja ha ”positive” i vårt vardagsrum. Fantastiska färger och en så otrollgt härlig känsla!
    Bra blogg det här också förresten!

  29. hejsan!. Jag skulle vilja vinna tapeten fern grey. har precis flyttat till hus och det är mycket som behöver göras om, så småningom även tapetseras. så denna tävlignen var ju perfekt för mig!

  30. hej. mina väggar är tomma och rummen ekar. har inte hunnit få upp något än. men nu kanske jag kan få upp mycket mer om jag vinner. jag skulle vilja vinna canvastavlan world map black. 🙂 finfint!

  31. Här är jag ute och letar leksakskök och snubblar in på detta.

    Vi håller på att inreda dotterns rum och eftersom det skall vara rymdinspirerat vore det ju jättehäftigt med en ”Solar System” Photowall på ena långsidan.
    Någon som har något leksakskök som passar in i en rymdfärja? 🙂

  32. Hanging bamboo skulle jag vilja ha. Allra helst i min systers vardagsrum, i huset som hon är på väg att köpa. Vinner jag, så får hon tapeten, för det skulle göra henne så enormt lycklig att ha sådan skönhet i sin närhet!

  33. Jag skulle vilja ha fluffy clouds och faktiskt sätta den i taket (om det går) i sovrummet…skulle vara så mysigt att ligga och lyssna på lugn musik och se molnen i taket 🙂

  34. Wow, så många fantastiska grejer det fanns. Mina ögon fastnade ganska direkt på canvastavlan Autumn Marple ( http://www.photowall.se/canvas/autumn-maple ) och det var verkligen den finaste. Den skulle självklart hänga på väggen i mitt rum i lägenheten jag ska flytta till första november. Eftersom det är första flytten hemifrån skulle en sådan tavla verkligen hjälpa, eftersom tavlor och inredningsprylar är det sista som kommer prioriteras av den magra studentplånboken.

  35. Hej!
    Hittade precis till tävlingen och självklart vill jag vara med och tävla!

    Att välja en favorit är ju helt omöjligt när man knappt kan välja haha.. men jag älskar stora fototapeter på städer i svartvitt, likt denna: http://www.photowall.se/photo-wallpaper/new-york-city-bw 🙂
    Vi har väldigt fint i vårt vardagsrum och kök (bilder finns i bloggen:)) men i sovrummet är det väldigt tomt på väggarna (har inte en enda tavla eller hylla!) och när det dessutom är en enfärgad tapet blir det ännu tommare. Om jag vann skulle jag använda presentkortet till att sätta upp en stor fototapet i sovrummet, antingen den fina jag länkade ovan eller en fin rogivande naturbild. Det skulle bli så fint och jag skulle bli sååå glad 🙂

    PS.. Har länkat här också! 😀
    http://juliaberg.blogg.se/tavlingar/2010/october/tavla-om-en-fotovagg.html

  36. Jag skulle nog välja Autumn Maple – Sepia – ett jättelikt, svart/vitt naket träd! Skulle passa perfekt som fondvägg i mitt kontor, där resterande 3 väggar ska vara rosa. Det passar även perfekt för mig som älskar träd!

  37. Jag skulle vilja ha ”Times Square – Cabs Colorsplash” den skulle passa så fint i mitt vardagsrum eller blivande då jag ska flytta till ett nytt ställe. 😉

  38. Jag vill vara med. Har länge vilja ha en stor tavla att pryda vardagsrummet med. Så nu hoppas jag på en vinst. Min favoritprodukt är Grainy Manhattan – b/w. Gillar tavlorna med broarna sjukt mycket.

  39. Jag vill ha en fototapet med en bild på mina tre hästar när de kommer gående mot mej, på den största väggen i vardagsrummet, grymt!

  40. Magnolia Memories är en solklar favorit. I kalla Sverige kan jag inte själv odla denna underbara växt, men att få den inne, på en hel vägg, en underbar dröm! Det skulle passa sig precis vart som helst. I barnrummet eller i tvättstugan, en skönhet som skulle göra sin plats vartän den hamnar!

  41. Jag skulle välja ”high grass” till en vägg i mitt vardagsrum. Det är en så härlig grön färg som ger mig en känsla av sommar..

  42. Jag skulle välja World Map detailed i vårt nya matrum. Matrummet har en helvägg, där jag tror tapeten kommer att bli ursnygg. Golvet ska jag ha i ett ljust högblankt klinker och två av väggarna blir fönster som går från golv till tak så vi ser ut i vår underbara trädgård. Möblerna blir 8 olika vita stolar med ett stort bord med vita ben och en betong skiva (om jag får som jag vill, mannen är inte riktigt med mig på betongskivan ännu….). Så visst vore det suuuuper snyggt med världskartan på väggen i mitt matrum?

  43. Min favorit på hemsidan är Birch Forest och den hade jag velat ha som fondvägg i vårt sovrum som ligger i källaren..hade passat jättebra där eftersom den skulle förstora rummet.
    Men allra helst hade jag velat ha en bröllopsbild som fondvägg… en bild där bilen vi åkte i gick ”sönder” och min blivande man lagar den medans jag sitter kvar i…. den är alldeles underbar 🙂

    Har länkat till tävlingen från min blogg!

    Ha en fortsatt bra helg! / Madeleine

  44. Jag älskar Sunbeam through Trees och skulle inte ha något emot en sådan bild i vårt sovrum som inom en förhoppningsvis snar framtid ska få en makeover.

  45. Jag drömmer om tavlan Blossoming Cherry Tree
    den får mig att känna mig fri.
    Den sprider värme, vår och en känsla av harmoni
    På väggen i vardagsrummet skulle den få vila
    Då skulle jag alltid se den, bli glad och smila

  46. Hej!
    Sunbeam through Trees är en toppen fin fondvägg. Jag är helt inne på skogsbilder, för att ta in lugnet i hemmet på ett fint sätt.
    Jag har en egen skogsbild som jag nästan hellre skulle vilja ha, men kanske är photowall intresserad av en affär?!
    Hoppas hoppas hoppas!
    /Ewa

  47. Skall renovera min sons rum å då han är tokig i allt vad traktorer heter så skulle jag välja den svartvita canvastavlan bulldozer. Skulle bli jättesnygg i hans rum som skall gå i svart,vitt å turkost

Lämna en kommentar